1. DE CE SĂ DONEZ?

Organizațiile care cer donații prin SMS au nevoie în mod constant de sprijinul donatorilor. Intervenția lor nu este una punctuală, ci se desfășoară pe ani întregi. De aceea, sprijinul pe termen lung este foarte important.

 

2. CUM POT SĂ DONEZ LUNAR ?

Puteți dona lunar doi euro, trimițând la numărul 8836 un SMS cu textul SALVEZ. Numărul este valabil în rețelele Orange România, Vodafone România, Telekom și Digi Mobil. Veți primi un mesaj de confirmare de la numărul 8836. Acest lucru înseamnă că v-ați abonat cu succes la o donație lunară de doi euro. Din acest moment, donația dumneavoastră se va efectua automat, în fiecare lună până în momentul în care veți decide să nu mai donați. De exemplu, dacă trimiteți textul de abonare în data de 1 a lunii, în fiecare lună, în data de 1, veți fi taxat cu cei 2 euro. Dacă trimiteți textul de donație în data de 31, veți fi taxat în una din datele: 28, 30 sau 31 ale lunii.

 

3. CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ AM SCRIS GREȘIT TEXTUL?

 

Dacă ați trimis textul greșit, veți primi un mesaj de la numărul 8836, care va preciza că donația nu a putut fi efectuată și vă va invita să reluați procesul. Trebuie să vă asigurați că ați scris corect codul SALVEZ.

 

4. CUM POT ANULA O DONAȚIE?

După ce ați făcut donația, nu există posibilitatea de a o anula. Dacă, în schimb, nu doriți să mai donați din luna următoare, puteți trimite SALVEZ STOP la 8836 și din acel moment donația nu se va mai efectua.

 

5. CÂND SAU CUM POT OPRI DONAȚIA?

Puteți opri donația oricând, trimițând SALVEZ STOP la 8836. De la momentul trimiterii mesajului cu codul SALVEZ STOP, nu veți mai fi taxat pentru donații lunare.

 

6. POT DONA DE PE O CARTELĂ PREPAID?

Da, puteți dona de pe un serviciu preplătit. Valoarea donației va fi dedusă din creditul existent până în momentul în care trimiteți SMS pentru oprire. Dacă într-o lună nu aveți credit suficient, donația nu se efectuează. În luna următoare, dacă aveți credit suficient, donația este de doi euro.

 

7. DUPĂ O ÎNTRERUPERE, CUM POT RELUA DONAȚIILE LUNARE?

Puteți relua oricând donațiile lunare, trimițând din nou codul SALVEZ prin SMS la 8836.

 

8. CUM POT AFLA CE S-A ÎNTÂMPLAT CU BANII DONAȚI DE MINE?

Dacă doriți să aflați mai multe informații, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 021/3166176 sau pe e-mail la emilia.ene@salvaticopiii.ro.

 

9. DONAȚIA MEA POATE SĂ FIE ANONIMĂ?

Donația dumneavoastră este și rămâne anonimă până în momentul în care dumneavoastră comunicați datele personale către Asociația Varyafin. În urma unei donații prin SMS, vă vor putea cere datele de contact DOAR organizațiile care sunt autorizate ca Operator de date cu caracter personal de către autoritățile competente. Platforma  DONAȚIE.RO va verifica această autorizare înainte de a vă întreba dacă doriți să luați legătura cu organizația.

 

Atenție! Dumneavoastră aveți dreptul să optați să nu fiți contactat, aveți dreptul de a nu da datele de contact și dreptul ca, în cazul în care ați dat datele de contact, să cereți ștergerea acestora din baza de date, atunci când vă doriți acest lucru.

 

Numărul este valabil în rețelele Orange și Vodafone. Suma alocată lunar cauzei este de 2 euro. Nu se percepe TVA pentru donațiile de pe abonament. În rețeaua Orange, pentru cartelele preplătite, TVA-ul a fost reținut la achiziționarea creditului. Pentru donațiile de pe cartelele preplătite în rețeaua Vodafone, utilizatorii nu plătesc TVA. Pentru dezabonare trimiteți “SALVEZ STOP” la 8836. Telefon de contact Asociația Varyafin:+40 745 308 170.

 

Asociația Varyafin este operator de date cu caracter personal din 2019.

 

×

Hello!

Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us an email to hello@you.com.ro

× Cum va putem ajuta ?